donderdag

25 - SNEEUW

Mamma kom gauw kijken, de hele straat ligt onder de sneeuw!!!
De kinderen waren er blij mee, sneeuwballen gooien, glijden over de stoep, maar er lag niet genoeg om te sleeën helaas...

Zoonlief vond dus de sneeuw het allerleukste, daarna Keuzelessen. En als laatste dat we voor de tv hebben gegeten...

Dochterlief vond dus de sneeuw het allerleukste en dat baby van de juf is geboren (Jara Liz) en de geschiedenistoets (ging goed, alleen weten we nog steeds niet waarom de man in Afrika 3keer schreeuwde ;-) )

Manlief was niet zo blij met de sneeuw want nu kan hij niet met de motor rijden... Maar het ziet er wel mooi uit, zo wit!

En ik? Ik vond de sneeuw vanmorgen erg mooi op de struiken en er was een supermooie oranje wolkenlucht, maar verder was ik ook niet zo blij met de sneeuw en kou, want ik kreeg zo'n koude voeten wachtend op het OV, wat wél fijn was dat ik niet vast zat in de kapotte tram, dat men mij volgde naar de juiste bushalte, waardoor we in Utrecht aankwamen -yes!  Na het werk wou ik retour naar Nieuwgein, en toen bleek er een Electra-kastje van de tram afgefikt te zijn, dus hij reed weer niet.... maar er was ondertussen vervangend busvervoer geregeld, dus nu zonder oponthoud naar huis met de bus. Als laatste ben ik blij dat ik nu thuis ben, lekker mijn pantoffels aan heb en niet meer naar buiten hoef!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!