zondag

105 - verjaardag, film kijken en Ikea eten...

Vandaag startte vroeg, ik was om 3.33u wakker. Het sneeuwde...
De kinderen hebben tv gekeken en daarna gingen we naar het verjaardagsfeestje van ons achterneefje en zijn moeder (onze nicht), was gezellig! Via het huis van mijn ouders terug naar huis. Opgeruimd, eten voor morgen gekookt (bloemkool-ovenschotel) en daarna voor vandaag. We hebben de Zweedse balletjes van de Ikea gegeten, met de roomsaus en de rode besjes-saus én met frietjes! Maar wel met eigengemaakte balletjes (Glutenvrij).

Vandaag was een leuke dag voor iedereen, de kinderen vonden het leuk om met hun achterneefje te spelen, dat ze lucky luke hebben gekeken en het Ikea-eten.
Manlief vond de verjaardag leuk, gitaarspelen en het eten.

En ik? Ik vond ook de verjaardag gezellig, het eten maken was leuk en fijn dat ze het lekker vonden en ik ben blij dat nu vandaag eindelijk de oliebollenpan is schoongemaakt en klaar gaat voor de schuur, incl. de olie in flessen verzameld.
Zo zag het er vandaag ook weer uit, met de sneeuw die gevallen was.
Helaas heb ik deze foto niet zelf gemaakt... Maar hij is wel súper mooi!
bron: Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!