zaterdag

83 - lekkere zaterdag

Manlief is werken. Ik was wat later op vandaag. Want... Toen ik van get etentje thuiskwam was eindelijk de wol er voor twee sjaals en een trui.
Ik kon het niet laten en heb het patroon bekeken, steken bekeken, proeflapje opgezet en voor ik de steken opbouw doorhad, was het 01.00u....
Helaas... Vanmorgen bleek dat de katten de wol te pakken hadden gekregen... Dus alles uit de war gehaald en opnieuw gestart met breien. Hij wordt zwart met grijs gestreept en de eerste zwarte streep is af -ha! De bijpassende v-halstrui is het volgende project. Maar dan moet ik wel nog even goed oefenen op de sjaal... ;-)
De kinderen zijn blij dat het droog is en gaan de skateboarden weer uitproberen. Ja, ze kunnen het nog!
Zoonlief heeft zijn 1e judoles als Oranje Band - spannend! We gaan na de lunch richting vuilstort, tankstation en ToysXL voor Pókemon kaarten. Dan nog buiten spelen, boodschappen doen. En ik ben nóg een keertje overnieuw begonnen met de sjaal - het patroon klopte niet...
Vanavond keken we The Kids Voice en eten we makkelijk!
Daarna naar het nieuws, Animal Crackers, de kinderen voorlezen en naar de beste zanger van Nederland.
En nu ga ik slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!