vrijdag

194 - wisselvallig weer, patat en haken

Vandaag zijn de drie leukste dingen
voor zoonlief het overblijven, met zn autootjes een verhaal spelen en patatjes eten! oh ja, dat zn kies heel erg los zit - eindelijk!
voor dochterlief turnen, toneel bij keuzehoeken en patatjes eten
voor manlief gehaktbrood maken, patat eten en gitaar spelen (was heel mooi vandaag!)
en voor mij? Ik heb het einde van deel 1 van De kronieken van Fantasia aan zoonlief voorgelezen - ook voor mij spannend... Gelukkig komen er nog 6 delen - haha. En ik heb heerlijk zitten haken bij de wekelijkse podcast van het radioprogramma The Sandwich met Jacques Kleuters. Die van vanmorgen, maar die kan ik op mn werk niet luisteren, dus doe ik dat 's avonds.. Wat een lekkere muziek en de gedichten - prachtig!
Dit is mijn 1e Granny Square ooit!! Heb ik 2 uur over gedaan, inclusief draadjes wegwerken... Maar dan heb je ook wat ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!