woensdag

171 - mooi weer!

Vandaag een vrije dag die lekker druk was met huishoudelijke dingen (afwassen, wassen, strijken enz). Ook de kinderen gingen hun kamers opruimen. Maar ook kleding klaarleggen voor weekendje weg, boodschappen doen, lunchen met z'n 3en. Toen manlief thuis was naar een kast gaan zoeken die past bij onze bestaande meubels. Het bedrijf waar we alles hebben gekocht is verhuisd en blijkt niet meer aan de particuliere markt te verkopen. Jammer.... Maar gelukkig hadden ze nog restanten staan en daar zat precies de kast bij die ik wou hebben.
Toch de kast mogen kopen! En voor een schappelijke prijs.
Daarna met zoonlief de wijkkrant rondgebracht. Weer gestreken. Nog een klein beetje geholpen met de kamers op te ruimen. Gekookt en gezellig gegeten.
Dochterlief wou lekker in bad, zoonlief wou douchen. Manlief is ondertussen ook plat, want die heeft nog een vroege dienst morgen.
Wat zal ik eens gaan doen?

De drie leukste dingen van vandaag waren voor:
Manlief het mooie weer, de een na laatste dienst rijden (voor twee weken vakantie) en de kast kopen.
Zoonlief het mooie weer, buitenspelen en op de iPad.
Dochterlief vond met mij mee boodschappen doen leuk (op skates), bij Danielle thee drinken en het eten erg lekker (varkensfiletlapjes, aardappels en snijbonen).
En voor mij? De bijpassende Teak houten kast vinden én kopen (is bedoeld voor mijn knutsel- en hobbyspullen!!). Bezig zijn met de koffers inpakken voor het weekendje weg. En het lekkere weer, natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!