woensdag

24 - Sinterklaas is jarig!

Vandaag kwam Sinterklaas op school, hij werd op het schoolplein ontvangen door hele enthousiaste kinderen, er was een rap gemaakt en de Pieten Style werd gedanst. De surprises stonden in de klas te wachten, Piet ging de grotere groepen langs en de kleintjes werden met een bezoek van de Sint vereerd.

Voor dochterlief was haar surprise (witte kat - kussen) het allerleukste, daarna het buitenspelen in de sneeuw :-) en de chocolade Sint in haar schoen.

Voor zoonlief was zijn surprise (evenwichtsbalk van turnen) het allerleukste, daarna het buitenspelen in de sneeuw, keyboardles én de chocolade Sint in zijn schoen.

Voor manlief was het zijn laatste ochtend vrij, voordat hij weer moest werken, hij heeft lekker gitaar gespeeld en navraag gedaan naar een versterker voor de nieuwste gitaar (die gaat hij ombouwen). De chocolade Sint in zijn schoen werd gewaardeerd.

En voor mij? Ik was blij dat ze dit jaar leuke surprises hebben gekregen (dat was vorig jaar niet zo..), ik was ook verrast door de chocolade Sint in mijn laars. En ik ben blij dat ik een mooi nieuwe tuniek/jurkje heb gekocht voor het 12,5 jarig trouwfeest van mijn broer en zijn vrouw!

1 opmerking:

Dank voor je reactie!