dinsdag

204 - tennis, rode kool en gitaar-melodieen

Maandag was een normale maandag.
De kinderen gingen naar school, zoonlief een leuke Scarabee les, dochterlief had een 8 voor dictee (goed!), ze lunchten thuis en gingen na school naar de BSO, waar ze een tennis-clinic hadden - LEUK! We aten rode kool (zij) en pasta (manlief en ik), want we vriezen wel veel in, maar vergeten het dan te eten, omdat we dan weer vers koken :-) Ze keken een klein stukje Lucky Luke, speelde viool en deden huiswerk voor ze naar bed gingen.

Manlief deed boodschappen, lunchte met de kinderen, ging om 14u werken en was om 19.30u weer thuis, at pasta en speelde daarna heel mooi op de akoestische concertgitaar. Voor mij allemaal bekende melodietjes, dus ik neuriede vrolijk mee.

Ik ging vroeg werken, deed een aantal postzaken in mijn pauze, ben (thuis) gestart met een nieuw patroon te haken terwijl ik de tennis-clinic afwachtte, haalde de kinderen op bij de BSO, aten samen en maakte met zoonlief zijn huiswerk af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!