donderdag

220 - waterig zonnetje, spreekbeurt oefenen en op bezoek

Woensdag zou er een zon-record gebroken gaan worden, maar toen ik wakker werd was er helemaal geen zon, zelfs geen blauwe lucht. Grauw, grijs, drukkend en ja hoor daar kwam de beloofde regenbui 12 uur te vroeg... Niet erg, want de planten hadden het nodig!

Bezig geweest in huis met opruimen van de keuken - ziet er weer goed uit.
Toen de kinderen uit school kwamen lekker in de tuin kunnen lunchen, deed ik eindelijk het beloofde spelletje memory met dochterlief, zij won :-) en daarna heeft zoonlief zijn spreekbeurt geoefend met mij als publiek. Nog een beetje aarzelend, maar het komt goed.

Toen manlief uit z'n werk kwam ben ik richting Conny gereden. Leuk, haar huis gezien en Lobbes (haar boxer) en lekker zitten kletsen en eten. Ook nog naar de kringloopwinkel geweest. Daar heb ik het boek van Sophie Dahl gevonden voor héél weinig 'Onder volwassenen'. 

Ondertussen thuis:
De kinderen hebben lekker buitengespeeld, gegeten met pappa en spelletjes gedaan.
Manlief heeft nog lekker gitaar kunnen spelen en heeft nog steeds nieuwe dingen op z'n versterker te ontdekken.

Het is best een end rijden van haar huis naar mijn huis, dus ik ging op tijd weer terug. Rustig op de weg... 

Daarna nog even zitten haken aan de kruk-hoes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!