dinsdag

280 - muisje, paspoorten en logeren

Vanmorgen startte de dag met gekrabbel in de keuken... en ja hoor, er bleek weer een muisje in de keuken te zitten. De katten vinden het jagen erg leuk.... en normaal gesproken eindigt de vangst of in hun buik of onder de tuintafel. Maar muisjes nemen ze mee naar binnen - arme dieren.

Daarna is manlief met de kinderen de paspoorten gaan ophalen bij de gemeente. Dat is gelukt, dus nu kan zijn visum worden aangevraagd voor de trip naar Amerika!

De kinderen zijn opgehaald door opa en logeren lekker tot donderdagavond bij hun. Ze wisten gisteren al dat ze er erg van gingen genieten, want het wordt weer mooi weer en dan gaan ze naar Oud-Valkenveen. Ik hoop het voor ze.

Ik kreeg bericht dat ik een miljoen pond had gewonnen met mijn mobiele nummer... dat was een "scam"bericht. Jammer, had het geld wel leuk gevonden :-)
Daarna belde ik over een welkomstgeschenk dat niet meer leverbaar was en bood de aardige klantenservicemedewerker aan me de Rijksmuseum Stationary set van de Flow toe te sturen "omdat u al zo lang klant bent mevrouw" - hoe aardig is dat!
En verstuurde Postcrossing kaarten naar Duitsland en Rusland.


1 opmerking:

  1. hahaha ja die prijzen, als het te mooi klinkt om waar te zijn...
    katten brengen muizen binnen en ja ik vind dat ook zielig voor het muisje... heel tegenstrijdig want ik eet ook vlees en een kat heeft nu eenmaal een sterk jachtinstinct. leuk dat je weer een nieuw blog bent begonnen ! liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!