vrijdag

289 - BSO, afscheid collega en Bink terug

29 augustus 2013
Vandaag gingen de kinderen naar de BSO, aten met manlief én hadden een heel fijn telefoontje dat Bink, de kater, weer terecht was. Sinds maandag was hij kwijt, niet terug thuis gekomen... misschien was hij daar gezien, of daar. Maar ja, er zijn meer cyperse katers natuurlijk...

Ik had na het werk een afscheidsetentje van een collega en daar werd ik gebeld door een dierenartspraktijk. Mijn hart zonk in mn schoenen want ik dacht dat hij het niet overleefd had. Maar gelukkig zei de dierenarts snel dat alles goed was met hem en waar hij opgehaald kon worden.
Een lieve dame had hem opgevangen en zijn chip laten lezen. Gelukkig maar!

Het etentje was heel gezellig, maar ik was blij toen ik thuis was, want toen kon ik lekker knuffelen met Bink en heeft hij heerlijk tegen me aan liggen slapen op de bank.
Suzy was een beetje gepikeerd dat alle aandacht naar hem ging, maar die trok gelukkig snel bij :-)

lekker samen op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!