vrijdag

318 - bijna weekend!

Deze dag is nog niet voorbij, maar nu toch al het berichtje van vandaag.

Want ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben erg toe aan weekend.
De laatste tijd ben ik, door de stress, onzekerheid en gedoe op mn werk, erg moe.
Ook op het werk van manlief gaat de stress een rol spelen. Begin december gaan hij en zijn collega's over naar een nieuw bedrijf. Het werkplezier was ver te zoeken de laatste tijd. Gelukkig was de kennismakingsbijeenkomst gisteren positief. En over een week gaat manlief een weekje op vakantie met zijn oudste dochter en daar heeft hij zin in. Dus ik ga ervan uit dat de komende periode leuker voor hem wordt dan de afgelopen maanden zijn geweest.

De kinderen zijn gestart in hun nieuwe schooljaar en groep 6 en 7 zijn best pittig voor mijn kleintjes. Ze hebben veel toetsen, huiswerk, opdrachten en met name zoonlief doet erg zijn best om het plannen wat beter te leren beheersen. Zelfs zó dat hij nu al klaar is met de voorbereiding van zijn boekbespreking, we hadden ons in de datum vergist.... hij heeft hem pas over een maand - haha!

Ik ben, om mijn onzekere werksituatie te 'vergeten', vooral creatief bezig met schilderen, tekenen, haken, uitjes en nieuwe dingen ontdekken, zoals digitale fotografie, kalligrafie, acrylverf en embossing (met een lichtbak). En ik heb gevraagd of mijn ouders mijn oude typemachine willen meenemen. Dat lijkt me zo tof, om daar weer mee aan de gang te gaan. Helemaal om het de kinderen te laten zien. Want daarop heb ik mijn typediploma gehaald. Zij leren het op de computer... tja het zijn kinderen van deze tijd en volledig ingesteld op tiptoets (iPad), digibord op school en een laptop met toetsenbord. In mijn jeugd werd de eerste Atari computer uitgebracht en tijdens mijn studie kreeg ik mijn eerste mobiele telefoon. "Maar hoe ging dat dan vroeger als je vertraging had, mamma?" Nou gewoon, dan werd er met het eten op je gewacht...

Dan iets heel anders....

Hoe leuk zou het zijn als jullie, de lezers van mijn digitale dagboek, iets over jezelf vertellen.
Lees je mijn blog elke dag of eens in de week? 
Hou je ook een dagboek bij dat ik zou kunnen volgen.
Hou je van post en wil je een kaartje van mij ontvangen?
Zit je ook op Pinterest of Instagram (wat is je alias?)
Heb je een partner, kinderen, huisdieren, werk, hobbbies etc...

Voor nu wens ik iedereen alvast een fijn weekend toe!

xxx Emilie

"de kracht van herhaling"

1 opmerking:

  1. Ja ik kan me goed voorstellen dat je er moe van word mijn energie is ook een stuk later dan ik zou willen. Maar kop op meid het komt allemaal wel weer goed ( dat hou ik mezelf ook steeds voor)

    De antwoorden van jou vragen die ken je van mij al lang haha dus die hoef ik hier niet meer te vermelden hun ook ja toch wel een ik probeer dagelijks je blog te lezen maar dat lukt niet altijd. Ik zag zelf dat je dagboek deel helemaal niet in mijn lijst verschijnt maar vanaf nu weer wel :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!