vrijdag

345 - BSO, Bink en breien

Donderdag
Wat gek, alleen zoonlief en ik in huis. Manlief was al vroeg richting werk vertrokken.
Dus saampjes gegeten, hij ging daarna naar de BSO en ik naar mn werk. (Dochterlief ging met het vriendinnetje naar de BSO.) Manlief was tussen de middag thuis en heeft met Bink gekroeld. Toch het luikje maar weer open gezet. Is anders ook zielig voor Suzy.
Eindelijk de brief gekregen van de vermindering van uren. 't Gaat pas in per 1 januari, maar ik wou gewoon duidelijkheid. De kosten van de kinderopvang zijn aanzienlijk minder per 1 januari, want we hebben 1 dag opgezegd voor beide kinderen. Wel jammer voor ze, maar kosten-technisch is het anders niet haalbaar.
Eind van de middag kwamen de kinderen zelf naar huis, dochterlief vertelde lekker over het logeren. We hebben gewacht op manlief met eten (rijst met kerrie/kip saus) en ook dat was gezellig! Daarna gingen ze naar bed en ging ik "breien aan de keukentafel" in Houten. Ik ben eindelijk weer bezig met de trui van Rick - waarmee eigenlijk alle creatieve dingen zijn gestart. Maar ja, afmaken is moeilijk... Ik ben er nu weer een stuk verder mee gekomen gelukkig. Nog even gekletst met manlief en toen snel slapen, want ik begin vrijdag heel vroeg met werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!