woensdag

351 - auto, gele rijst en de letter J

Woensdag
Druk programma vandaag. Dochterlief had zwaar gespaard voor een afstandbestuurbare auto en vandaag genoeg om hem van mij te 'kopen'. (Ik had voorgeschoten.) Ze overhandigde blij het geld en ging zielsgelukkig het pakket openmaken. 
Daarna gingen de kinderen naar school, manlief werken, ik opruimen, schoonmaken, post maken, lunch maken. 
Naar muziekles, shoppen bij de Hema - hoera voor de cadeaubon:

Er kwam een vriendinnetje spelen. En demoeder  thee drinken, gezellig!

We aten gele rijst met boontjes en gehaktbal - zoonliefs lievelingskostje. 

Na muziekles van dochterlief, de kinderen richting bed gekregen, maakte ik deze ATC (artist trading card) thema: letter J.


1 opmerking:

  1. Wauw!!!! Wat een mooie ATC. ik zou bijna zeggen jammer dat het een kaart is want ik vind hem schilderij waardig. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!