maandag

musical, markt en mooie film (week 16 2017 - vrijdag, zaterdag, zondag)

Vrijdag
365 dagen post - dag 165
Mijn collega kwam langs om zn afstuderen te vieren en kreeg de kaart van de dag.
Ook vierden we mijn eigen verjaardag. We hadden lekkere taart en een gezellig koffie-moment.

's avonds ging ik met de kinderen naar de musical Razend in De Kom en daarvoor lekker uit eten bij Proeflokaal Bregje.

Ontvangen post van Mirjam. Erg mooie kaart van het poppenhuis in het Frans Hals museum.

Zaterdag
365 dagen post - dag 166
Deze kaart gaat op de post naar mijn nicht die volgende week jarig is.

Vandaag de hele dag met dochterlief opgetrokken tijdens de Puur, Hip & Handgemaakte markt in Wageningen. We waren er van 9 tot 17u en daarna waren we allebei kapot ;-)
Manlief had ons afgezet, geholpen met opbouwen en ging toen door naar een workshop. Eind van de middag kwam hij weer terug en hebben we gezamenlijk alles weer ingepakt.
Helaas had zoonlief een minder leuke dag, bij turnen was hij iets te enthousiast waardoor zn enkel knakte, zn fiets deed 'raar', bij het boodschappen doen viel er een pot appelmoes en hij kreeg keelpijn....
Gelukkig konden we hem opvrolijken met de verhalen over de gezellige en succesvolle markt én natuurlijk met patat en kip ;-)

Zondag
365 dagen post - dag 167
De kaart van vandaag heeft te maken met de film die we gingen kijken. Born in China draaide alleen dit weekend in de Kinepolis Jaarbeurs. Dit soort documentaires komen ook op Natural Geographic natuurlijk, maar dan zit ik op onze kleine tv te kijken. Dus ik had kaarten gekocht omdat ik het graag op groot scherm wou zien. Het was daardoor zeer indrukwekkend!

Bij de jaarbeurs staat deze enorme Rietveld stoel. 
Daar moest natuurlijk even opgezeten worden ;-)

en 's avonds aten we heerlijke asperges, door manlief klaargemaakt!

Zo kon ik fijn schilderen zonder over het eten na te hoeven denken. 
Ik bleef bij het thema en maakte een sneeuwluipaard in aquarel.

Een hele fijne maandag!
xxx Emilie xxx 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!