dinsdag

week 2 2018

Wat gebeurde er voor leuks in week 2 van 2018?

Nou het ongeluk trof wederom mijn man, die nu geveld werd door de griep. Maar dat gebeurde pas op donderdag...

Ik maakte postzegelboekjes af voor een RR project en bracht ze naar Fokelien in Amersfoort. Natuurlijk ook een gezelligheidsbezoek en met Paddy bij me, hadden ook de honden een gezellige avond.


Ik verstuurde post voor verjaardagen en voor gewoon aan Sierou en Rebecca

Op woensdag ging ik naar mijn vriendin en lieve baby. Paddy was zooo verliefd, schattig om te zien.

Donderdags werd Paddy geholpen aan twee melktanden die niet loslieten, onder narcose zijn ze verwijderd. Alles ging goed, hij was wel wat drowsy van de narcose... Manlief was zo koortsig dat ik op zoek ging naar iemand anders die mee wilde naar de voorstelling van Tomatito in Tivoli. Het was jammer dat manlief er niet bij kon zijn, maar wel heel gezellig met mn vriendin samen. We genoten van de mooie Flamenco muziek.

Terug in de tram schetste ik een vlot portret van de maestro Tomatito.

Op zaterdag had dochterlief een feestje en had de rest van de familie een zeer rustige dag.
Op zondag zouden we naar een verjaardagsfeestje gaan, maar dat is afgezegd. Wel ging ik met de kinderen naar Andrea om te eten. Haar man bleek ook griep te hebben, maar de kinderen hadden het erg gezellig met elkaar.

Kortom ook deze week was weer gevuld met leuke, gezellige uitjes en afspraken. 

Was het ook een fijne week voor mijn volgers?

Een hele fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!