vrijdag

5 - Hoera een roostervrije dag

Vandaag was een roostervrije dag voor de kinderen - pappa en mamma moesten werken, dus opa en oma kwamen oppassen... de schatten!
En heeft oma manlief's haar geknipt, maar hij heeft avonddienst dus dat zie ik pas morgen :-)

Nu doe ik mee aan de Challenge van Eetechteten om 1 maand met 50 euro boodschappengeld voor eten per week uit te komen. En er zijn boodschappen gedaan voor eten voor de hele week voor 55 euro. Dus nét niet gehaald. 
Ik heb een boodschappenlijstje gemaakt om morgen te halen en dan beginnen we aan week 2, zaterdag zijn manlief en ik er niet met avond eten (opa en oma eten met de kinderen); zondag eten we bij mijn schoonmoeder; maandag eet ik met de kinderen; dinsdag, woensdag en donderdag eten we met z'n vieren; vrijdag met z'n drieën (zoonlief heeft feestje) of met z'n vijven (incl. opa/oma).

De 3 leukste dingen van vandaag:
Dochterlief (4 leuke dingen vandaag) dat er geen school is, dat ze met Kritteany heeft gespeeld, dat ze The Voice of Holland mocht kijken! en dat opa en oma er waren vandaag

Zoonlief vond het fijn dat er vandaag geen school was, dat hij The Voice of Holland mocht kijken en dat opa en oma er waren.

Manlief, dat zijn  haar is geknipt en dat de dierenwinkel een gratis zak voer heeft gegeven, oude was beschimmeld...

Ikzelf vond het fijn dat dochterlief maar heel even heeft gesputterd over Typetopia, maar toch de les heeft afgemaakt!, dat de 1e week van de Challenge (zie hierboven) erop zit en dat het THE Voice of Holland avond is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!