maandag

1 - fijn, iemand blij maken !

Gisteren was een leuke dag! Bij de 3e poging bij vakantieveilingen gewonnen en toch kaartjes kunnen kopen voor gitaarconcert - grote wens van mijn lief!
Voelt goed iemand blij te kunnen maken!

Voor dochterlief waren de drie leukste dingen, de sportmiddag en dan vooral Kapoera leren, de toets van Natuur en de typecursus Typetopia.

Voor zoonlief waren het de sportmiddag en ook het Kapoera, de toets van Aardrijkskunde en dat hij thuis broodje heeft gegeten (met pappa) ipv overblijven.

Manlief vond de verrassing van kaartjes voor Tommy Emmanuel het allerleukste, daarna kwam het thuis lunchen met de kinderen en dat we met z'n allen 's avonds konden eten - gezellig!

Ikzelf vond het allerleukste dat ik kaartjes heb kunnen regelen via vakantieveilingen.nl voor het  gitaarconcert van Tommy Emmanuel  op 25 nov in De Flint in Amersfoort, daarnaast het krijgen via werk van een Blond bakje 'i love pappa' - zo lief!! Ik spaar dit servies, dus daar was ik erg blij mee. En dat ik 's avonds een leuke broche heb opgehaald in Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!