dinsdag

58 - sport, muziek en tv...

Vandaag begon de dag vroeg om 5.45u, de katten waren er blij mee :-) En vlak voor ik wegging kwam dochterlief naar beneden, ze was wakker geworden en had mijn hakken gehoord (ik had ze ca een minuut daarvoor aangedaan...?!).
Nou was het fijn dat ze uit zichzelf was wakker geworden, maar ik voorzag problemen voor de rest van de dag omdat het wel vroeg was voor haar... Ik kreeg gelijk - luisteren was moeilijk vandaag...

De drie leukste dingen van vandaag
Voor manlief bezig zijn met zijn te ontwerpen gitaar, bijna alle kerstspullen weggewerkt en biljarten.
Voor zoonlief dat hij aan zijn werkstuk heeft gewerkt (tijger), turnen en gym.

Voor dochterlief aan de computer spelen, mee uit gevraagd naar 'De Griezelbus' en vioolles.
En voor mij? Dat ik op tijd was vanmorgen, dat bijna alle kerstspullen opgeruimd zijn ;-), dat ik vanavond thuis de film ' the king's speech' heb gekeken. Goeie film!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!