maandag

64 - leuke, maar ook minder leuke dag

Het was vandaag een leuke dag omdat er sneeuw was (een beetje), omdat ik 2 telefoons kon kopen via m'n werk voor mijn ouders, omdat ik met dochterlief verder ben gekomen met de vilten pop. Maar het was geen leuke dag omdat de boiler stuk is.... En manlief een hele lange dienst had....
Dus hij geeft vandaag de drie minst leuke dingen:
De dienst van 9 uur, terwijl iedereen bang was in het verkeer omdat het sneeuwde....
Dat zijn laptop nog steeds stuk is...
Dat Tessa's vinger een beetje is verbrand door vuur (lucifer was te kort toen ze de kaars aanstak, maar met de lange lucifers ging het nog eens mis en daarna haar hand au gedaan aan de rand van de hete deksel)

Dan toch de drie leukste dingen
Voor zoonlief de Cito toetsen, Scarabee groep en Bso De Bikkels.

Voor dochterlief de Cito toetsen, de Bso De Bikkels en dat ze mee doet aan de Playback show met carnaval op school. En dat we samen verder zijn gekomen met de vilten pop.

En voor mij? Dat mijn blog weer op Anita's dagboek staat vermeld, dat we verder zijn met de vilten pop (we kunnen bijna starten met vullen - als de voetjes klaar zijn) en dat ik niet hoefde te koken (met dank aan manlief!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!