woensdag

80 - knutselen, muziek en film

Vandaag een lekkere dag waarin manlief zijn ontwerp voor de te maken gitaar af heeft gemaakt, school leuk was, ze hadden beiden goede cijfers terug, ik de keuken heb schoongemaakt (voer voor opruimbloggen ;-)) en keyboardles goed ging, zoonlief en ik samen koffie/cola hebben gedronken bij EZ in Nieuwegein, we suikerbeestjes hebben gemaakt en het heel goed is gelukt doordat we een leuk boekje (suikerbeestjes van fondant - Frances McNaughton) hadden met voorbeelden, dochterlief nog maar 1/3 van de Teddysjaal hoeft, we lekker gehaktballen aten en ik daarna ook nog naar de film ga met Els, mijn beste vriendin (Verliefd op Ibiza).

De drie leukste dingen van vandaag zijn
Voor zoonlief, keyboard, suikerbeestjes maken en het avondeten (gehaktballen zijn favoriet).

Voor dochterlief het breien, het einde van de sjaal nadert, school en op de computer kinderen voor kinderen kijken.

Voor manlief het ontwerp van de gitaar, gitaar spelen en dat hij koffie-warmhouder bekers heeft gekocht.

En voor mij? Dat de keuken schoner is dan vanmorgen, de suikerbeestjes knutselen en naar de film met Els.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!