vrijdag

82 - het is weer vrijdag!

Vandaag een dag waarop door manlief en mijzelf gewoon gewerkt wordt, gewoon naar school gegaan wordt door de kinderen, opa en oma gewoon komen oppassen, maar wel langer dan normaal want ze komen al met de lunch ("Yes, thuis lunchen" zeggen de kinderen), zoonlief spelen gaat in het bos bij onze wijk, dochterlief turnen gaat en ikzelf uit eten ga met mijn broer +peter van olm .

Het is wel een drukke week, deze week. Ik was maandagavond thuis, had dinsdagavond de vergadering van wijknetwerk Fokkesteeg (Nieuwegein), ging woensdagavond naar de film met +Els Veerman, had gisteren een startbijeenkomst van het Wijkhuis in onze wijk (zeer inspirerend!) en vanavond dus uit eten.
Gelukkig staan er geen afspraken dit weekend, behalve judoles voor zoonlief op zaterdag en gitaarbouw workshop voor manlief op zondag. Dus er zijn allerlei plannen te bedenken, want já een vrij weekend komt niet zo vaak voor :-)
Dus we kunnen lekker in huis rommelen, knutselen, naar het zwembad, naar het spoorwegmuseum, spelen met vriendjes.... En er moet nog gekozen worden, dus ik ben benieuwd wat we gaan doen.

De drie leukste dingen van vandaag waren
Voor zoonlief school (alleen nam juf Suzette vandaag afscheid, dus hij was ook een beetje verdrietig), thuis lunchen en met pappa eten.

Voor dochterlief dat haar juf die een kindje (Yara) kreeg op school was, mét kindje, dat opa ze op kwam halen en het eten met pappa.

Voor manlief dat de dienst erop zat, motor rijden en een rustige avond hebben.

En voor mij? Ik ben een beetje verbaasd maar ook blij dat mijn opruim blog zoveel lezers heeft (al 7000+ keer gelezen), dat ik een opdracht op 't werk af heb én het eten met mijn broer bij De Beleving in Utrecht. Gezellig en lekker kunnen bijpraten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!