dinsdag

107 - beetje ziekjes, school en het noorderlicht

Vandaag gewerkt, manlief had zn pappa dag en heeft - buiten boodschappen, koken, huishouden ook dingen gekocht voor gitaarbouwen, de kinderen thuis gegeten, weer naar school, rekenles was niet leuk, taalles wel (goed cijfer terug), vinger gehaakt en klaar gemaakt voor vioolles en turnen, toetje gegeten, douchen en lekker naar bed. Manlief heeft gebiljart en ik heb met een mede-vrijwilliger de mailbox van het wijknetwerk ge-updated. Ik heb nu wel een enorme lijst met acties, maar dat is prima. En ik heb het werkstuk 'tot nu toe' aan de juf van zoonlief gemaild.

De drie leukste dingen waren

Voor dochterlief vioolles, school en het eten
Voor zoonlief turnen, school en voor de taaltoets een 10 gehaald.
Voor manlief dat hij vrij was, bezig met voorbereiding vioolles en verse jus d'orange persen.
En voor mij? Ik vond het fijn dat er geen tv gekeken is, dat we verse rode kool hebben gegeten en dat ik mijn ouders weer heelhuids terug zijn van vakantie 'op zoek naar het Noorderlicht' en ze hebben het ook echt gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!