zaterdag

111 - drukke zaterdag!

Vandaag een drukke dag met om 8.30u een springkussen meegeven (staat in opslag), met boodschappen in twee delen, wat zeg ik, drie delen... Ik heb de etenswaren gehaald, manlief het drinken en wat vergeten stukken en ik daarna nog katten eten en drogisterij zaken. De kinderen mochten een uurtje tv kijken, ze hielden zich er keurig aan. We hebben gewerkt aan het hart van de week (zie ander blog). Zoonlief ging naar judo, thuis geluncht met z'n vieren, manlief ging werken,  we gingen met z'n drieën met de tram naar de bouwspeeltuin (seizoensopening), daarna met de tram naar de boekenbeurs in het NBC blokhoeve, terug met de tram bepakt en bezakt of eigenlijk be-doosd hihi
Want ik heb boeken gekocht over knutselen, knutselspullen en een paar kerstcadeaus in het vooruit... Beetje vroeg maar ach, het kan vast binnen zijn, toch? De kinderen zijn ook leuk geslaagd.
Maar al met al was vandaag een dure dag, ook door de boodschappen natuurlijk.
Om 17.50u waren we eindelijk thuis en ging ik koken... Bij een film gegeten, om 20u het springkussen weer ingenomen. Weer thuis de film afgekeken.
En ze zijn nu nét naar bed, met hun nieuwe boekjes en Sudoku boekjes...

T was een hele leuke dag!

Ik ga de kippendijen ontdooien voor morgen. Dat wordt ook weer druk... we vieren eerst een verjaardag van een vriendinnetje van de kinderen, ga ik met oma en dochterlief naar het theater voor een vioolconcert en komt mijn broer + gezin naar ons thuis. We eten dan met z'n tienen! Gezellig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!