dinsdag

86 - plannen maken...

Vandaag had ik contact met de moeder van zoonliefs beste vriendje Floris en er zijn plannen gemaakt voor logeren in de voorjaarsvakantie, er is een film besproken voor morgenmiddag (Wreck it Ralph) en een high tea met mams besproken. Manlief heeft het over een blog starten (leuk!!) en zoonlief heeft vooruit gewerkt voor zijn werkstuk over Tijgers. Een afspraak met een vriendin en haar kinderen gemaakt voor ná de voorjaarsvakantie. En ik heb gekeken wat manlief en ik komend weekend kunnen doen in de regio Arnhem. We gaan een weekendje weg samen, lekker!

De drie leukste dingen van vandaag waren
voor zoonlief dat hij van zijn Lego straaljager bijna een hovercraft heeft gemaakt, school en turnen.

Voor dochterlief school, buiten spelen en mee kijken bij turnen van haar broer.

Voor manlief biljarten (gewonnen partij), vrij hebben en gitaar spelen.

En voor mij? Dat de planning voor kwartaal 2 in het systeem staat (werk), dat de sjaal breien lukt en dat ik een bijeenkomst voor een nieuw initiatief in m'n woonwijk heb kunnen bijwonen. Ze hebben leuke ideeën en ik heb onze visie goed kunnen verwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!