woensdag

87 - gummetjes, film in Houten en sneeuw

Vandaag was de wereld weer wit van de sneeuw (al duurde het niet pan g want het dooide eigenlijk meteen al), ging manlief op de fiets naar zn werk, bracht ik kinderen naar school, heb ik opgeruimd in de keuken, ging een stukje aan de sjaal breien, ben ik naar de Ikea met +Els Veerman geweest en samen koffie gedronken alhoewel het wel allemaal tegenzat, de pinautomaat van het restaurant deed het niet, maar de Bankomat wel, dus ging Els pinnen. Daarna wilden we cappuccino en toen was de melk op, tweede apparaat geprobeerd, melk op, derde apparaat... Melk op, gelukkig was er een vierde apparaat dat het wél deed. En ik heb ook de spulletjes gekocht waar ik voor kwam, cd opbergdoosjes voor de kinderen, afwasborstel, opbergdozen en nieuwe snijplanken. Helaas was het dekbedovertrek wat ik wou kopen niet zo leuk als ik dacht...
Maar goed het koffiedrinken was gezellig en toen naar huis om met onze kinderen te lunchen.
Ik ben patatjes gaan eten met die van mij, daarna ging zoonlief naar keyboardles en ben ik met dochterlief gummetjes gaan kopen (Gomu!! Eindelijk gelukt) en een nieuw babyflesje voor de plaspop (joepie!!), heb ik nog een paar boodschappen gedaan en gingen we broer/zoonlief ophalen bij les. Daarna door naar de bios in Houten voor Wreck It Raplh (in 3D). Dat was zondag bij het 'uitjes trekken uit de beker' duidelijk geworden. Voor zondag was dat het museum bezoek en voor de woensdagmiddag dus naar de film... Nu zit er nog zwembad, kinderboerderij, dierentuin, McDonalds en film thuis (met popcorn) in. De komende vakantie mogen ze weer 'trekken'. Leuke film met mooie moraal. We waren alleen pas om 17.30u terug, dus snelle rijstmaaltijd gemaakt en ze gaan zo lekker naar bed! Maar eerst even de nieuwe doosjes in elkaar knutselen voor de cd's en alle cd's op hun kamer erin doen. Dat ruimt het weer een beetje op.

De drie leukste dingen van vandaag waren
Voor zoonlief keyboardles, film, dat de straaljager nu een hoovercraft is en het eten

Voor dochterlief Doco (pc les op school), film en de gummetjes

Manlief had geen leuke dag, te weinig geslapen, op de fiets naar het werk, werk.. En op de fiets weer naar huis, op de bank geslapen, meegegeten en nog steeds moe weer naar bed.

En ik? Ik had een leuke dag met breien, naar de Ikea met Els, naar de film met de kinderen en zojuist gezamenlijk eten. Zometeen is er rust en ga ik strijken, beetje breien en de keuken opruimen - want die lijkt wel ontploft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!