maandag

92 - melige maandag

Vandaag een normale da met werk, scarabee groep, overblijven, BSO, ophalen, eten koken, opruimen én breien.

De drie leukste dingen van vandaag waren
Voor zoonlief dat hij lekker ging slapen (hij is aan vakantie toe), de Scarabee groep en de BSO.

Voor dochterlief de héle dag en vooral de rekenles, sjoelen bij de BSO en dat ze Sandra's vriendenboekje mag schrijven.

Van manlief neem ik aan de rust voordat hij ging werken, dat hij op de fiets is gegaan en zich verheugd op stokbrood straks ná zijn dienst.

En voor mij? Dat de Webinar op m'n werk gelukt is (ik zat een uur te vroeg er helemaal klaar voor, ik heb de connectie maar open laten staan en etensuur later begon hij...), dat ik naar de Kringloopwinkel ven geweest -leuke dingen gevonden- en dat ik heb zitten breien. Blijft nog even een verrassing, want ook daarbij heb ik niet goed gekeken, want het is véél meer werk én het wordt veel groter dan ik dacht... Ik hoop maar dat ik genoeg wol heb...
Tipje van de sluier:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!