donderdag

95 - Valentijn en Krokusvakantie!

Vandaag is Valentijnsdag en de laatste dag voor de Krokusvakantie. maar eerst nog gewoon gewerkt en naar school geweest. Zoonlief's beste vriend was jarig, de BSO was leuk, ik ben met Els naar Ikea geweest, manlief had een rustige dag voor hij moest werken. Restjes gegeten met de kinderen (keuze uit rode kool en rijst/kipkerrie), gewerkt aan een plakboek en verder breien aan de lila/paarse sjaal.
Op dit moment ligt Bink op m'n schoot, lekker óp de sjaal...
Ik gaf mijn Valentijn een zelfgemaakt hart (gebreid), mijn Valentijn gaf mij chocolade met lieve boodschap en een super grote roos! Van dochterlief kregen we een mooi getekend hart!

De drie leukste dingen waren
Voor zoonlief dat hij mee mocht uitdelen met jarige vriend, de BSO en dat het vakantie is
Voor dochterlief was de hele dag TOP.
Voor manlief Valentijn, gitaarspelen en rust.
En voor mij? Dat het Valentijnsdag is , dat het vakantie is en dat ik een half plakboek af heb!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!