woensdag

129 - knutsel-woensdag én "Adèle"

Vanmorgen heb ik - nadat de kinderen naar school gingen - voor een hart per week zitten werken met vilt, knopen en kralen.
Daarna boodschappen gedaan en zoonlief uit school gehaald. Dochterlief ging bij Vera broodje eten. Na de lunch met manlief en zoonlief naar de muziekschool / stad voor boodschapjes. Manlief heeft helaas niet gevonden wat hij zocht, ik wel, veel knutselspullen gekocht - bij de hobbywinkel was alles 3 halen 2 betalen.... En een Paastak en Ranonkels gekocht.
Samen alles opengemaakt en bekeken. knoopjes in een vakjes doos zitte doen. Leuk!!
Uit 6 blaadjes gevouwen! 
Daarna dochterlief gehaald en langs de vuilstort. Met haar van ribbelkarton geknutseld voor in de paastak. Dat was een gelukje dat ik ribbelkarton had gevonden. Manlief heeft een supermooie kubus ge-origamied. En op de achtergrond op de foto zie je vaag ons weerstation, dat aangeeft dat het morgen zonnig zal worden.... Zou het echt zo zijn..?
Daarna moest hij werken en heb ik de knutselspullen op zitten ruimen in 2 vakjes-bakken. Ziet er lekker vrolijk uit! Komt morgen op mijn opruimblog

De drie leukste dingen van vandaag zijn:
Voor zoonlief bij Ishan spelen, rekentoets en lekker fietsen.
Voor dochterlief bij Vera spelen, het avondeten en school.
Voor manlief gitaar spelen, kubus vouwen en winkelen.
En voor mij? Knutselen, knutselspullen kopen en opruimen en naar het theater met Jelka. Was een hele leuke voorstelling "Adèle" door Sanne Wallis de Vries en Paul Groot. Een aanrader!


Ranonkels - daar word je toch vrolijk van!?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!