donderdag

130 - een zonnige donderdag, mét een beslissing

Vandaag een normale werk- en schooldag. Manlief is voor rond-tekengerei bij de Pippoos en Swaak in Utrecht geweest en had voor mij ook nog een paar dingetjes meegenomen. 't Heeft allemaal een doel en wordt vanzelf zichtbaar op Atelier Eem. En daar ligt ook meteen de beslissing. Ik heb besloten om met Moois van Emilie te stoppen, het blog dan :-)
Alles wat ik daarover kwijt wil komt op Atelier Eem. Het werden teveel blogs die ik bij 'moet' houden. Met pijn in mijn hart heb ik dit op dat blog vermeld en Atelier Eem een beetje verbouwd zodat het ook pastte.

De kinderen bleven over, manlief heeft late dienst en ging om 16u werken. Ik was (net) thuis en begonnen met koken toen de kinderen thuis kwamen om 17.15u. Zo mogen tegenwoordig alleen naar huis na de BSO en dat vinden ze heel leuk. Ik vind het nog een beetje spannend, maar het gaat allemaal goed gelukkig.
Na het eten, het lezen van de Donald Duck, Tina en NG Junior, typetopia oefenen én vioolspelen, een paar paaseitjes verder konden ze lekker naar bed :-)

Zometeen ga ik vilten hartjes maken, gewoon omdat dat zo leuk is...

De drie leukste dingen van vandaag waren:
voor zoonlief de 9 voor de rekentoets, de overblijf en alleen naar huis mogen vanaf de BSO.
voor dochterlief school (gewoon alles), BSO (leuk gespeeld met Sandra) en het avond eten (kippenborst!).
voor  manlief weet ik het niet, maar ik gok op gitaarspelen, naar de P.ippoos en Swaak én daar vinden wat hij zocht voor zijn gitaarbouw-project.
en voor mij? Dat ik 1 blog heb kunnen loslaten, dat ik rustig ben gebleven toen dochterlief heel boos op de pc was die vaststloeg tijdens haar typeles en dat het daarom tóch gezellig was met voorlezen voor ik ze naar bed bracht! En ook dat de kinderen gaan logeren bij mijn broer en schoonzus als ik met +Els Veerman naar Claudia de Breij ga volgende week!


Dit vind ik zo'n mooie foto!
Maar gelukkig scheen vandaag bij ons alleen de zon!
Van alle sneeuw en kou heb ik mijn buik wel vol....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!