woensdag

136 - het voelt als lente!!

Vandaag al de spullen mee naar school voor het paasbuffet op school. ik heb opgeruimd, boodschappen gedaan en toen zoonlief opgehaald bij school. Rapporten mee naar huis! Dochterlief ging ergens anders eten. Terwijl hij keyboardles had, ging ik naar de boekhandel. Leuk boek en tijdschrift gevonden.
Toen manlief thuis was belde hij de skilocatie qua accomodatie - bleek een andere eigenaar te zijn... Gelukkig is er wel plek in de herberg volgend jaar.. We vieren daar ons 12,5 jaar trouwen, dus fijn dat het bevestigd is..!
Gekookt: rijst met kip in zoetzure saus, samen gegeten en de paasdecoratie uitgepakt en opgehangen.
Elk jaar weer leuk!

De drie leukste dingen zijn:
Voor zoonlief dat zn rapport goed was, buitenspelen en het eten. én het spelletje op de iPad.
Voor manlief waren we er geen leuke dingen... Oh toch wel: een oude man die schrok van de bus..?, motorrijden en dat de accommodatie in Seefeld is bevestigd (nieuwe eigenaar... - dus we hadden een beetje schrik).
Voor dochterlief haar mooie rapport, lunchrn en spelen met Oumaima en het eten.
En voor mij? Ik vond het leuk om de herinneringen op te halen (zie http://opgeruimdhuis365.blogspot.com), dat we zo de paasdecoratie gaan uitpakken en dat ik 2 nieuwe dingen heb gekocht. Naaicursus-boek met stof voor een tas erbij en de Nederlandse Mollie Makes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!