vrijdag

138 - vrijdag met Risk, sneeuw en stoffen in overvloed!

Vandaag logeerden de kinderen bij opa en oma, manlief moest vroeg werken, dus ik had het hele huis voor mezelf. Best wel eens lekker voor een keertje. Moest wel werken hoor en ben alsnog redelijk vroeg begonnen. Maar dat kwam omdat ik om12u richting Stoffenspektakel vertrok. Het was heel leuk en gezellig met Conny kunnen kletsen terwijl we stof en fournituren bij elkaar zochten. Zij wil een tas maken en ik kussens en een jurkje voor dochterlief. We zijn beiden geslaagd. Daarna bij mij thuis nog wat gedronken.
Eten gemaakt, met manlief samen gegeten en daarna kwamen de kinderen weer terug. Lekker even gekletst ernaar bed gebracht.

De drie leukste dingen waren voor zoon en dochterlief Risk spelen met opa, wandeling + ijsje op de heide en weer in hun eigen bed slapen...
Voor manlief dat zijn haar geknipt is, samen eten en dat de kinderen weer thuis zijn.
En voor mij? Het Stoffenspektakel (1e foto is de stof voor het jurkje), Conny in levende lijve ontmoeten en de PIF (PayItForward) krijgen (2e foto). Heerlijk om zo verwend te worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!