dinsdag

163 - turnen, muziekles en feestje voorbereiden

Vandaag een druilerige dag, de zonnige zomerkleren waren te koud, iedereen deed een vest aan!
met de tram naar t werk, nadat ik een brood had aangezet ( via de broodbakmasjien) voor dochterlief.
manlief heeft het andere keyboard bij zn moeder opgehaald, dit heeft meer deuntjes, instumenten die zoonlief op les nodig heeft. Fijn zo'n tastbaar aandenken aan opa in huis! Maakt het bijzonder.
De kinderen lunchten thuis en hebben na school buitengespeeld terwijl manlief het eten voorbereidde. Ze aten roeg omdat dochterlief op een andee tijd ioolles had, daar ben ik met haar naartoe geweest. Toen we thuiskwamen heb k gegeten en at zij haar toetje (geen favoriet citroenkwark - hihi). daarna zoonlief bij turnen opgehaald en ze beiden naar bed gebracht. Met zoonlief over zn feestje gepraat en de beslissingen genomen die nog moesten, cakejes of taart (appeltaart), buiten of binnen spelen (ligt aan het weer...), bij de film in de pauze of aan het begin wat lekkers halen (wordt nog over nagedacht) en wat wil je eten na afloop... frietjes natuurlijk!
We hopen op mooi weer, maar ja, ze zitten toch in de bios - boeien!

de drie leukste dingen waren voor
zoonlief de gym, het turnen en een 9+ voor taaltoets
dochterlief de gym, buitenspelen met Krit en een 9 voor spelling
we zijn erg tots op onze talenkinderen!
manlief het keyboard van zn vader in huis, speklap eten en biljarten.
en voor mij? ik vond het fijn dat ze allebei zo vrolijk waren vanmorgen, dat ik allemaal leuke creative ideeën heb die ik wil uitvoeren. En dat ik zo lekker ga haken!

Fijne avond!
ja hoor, talenkinderen, ze willen nu al in de krant... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!