vrijdag

166 - regen, koningsspelen en rozen

Vandaag waren de Koningsspelen op alle scholen en ook bij de kinderen op school. Het ontbijt was heel leuk, met z'n allen ontbijten in de school en de spelen zelf waren ook heel leuk. Alleen een beetje nat ;-) Verder was het een leuke middag met spelletjes. Na school nog buiten gespeeld, dochterlief ging turnen. Het springkussen weer ingenomen (staat in een garage). Daarna lekker gegeten en nu gaan ze lekker naar bed.

Voor de kinderen waren het ontbijt, koningsspelen en de spelletjesmiddag.
Voor manlief dat dit de laatste dag werken was en dat hij nu vrij is, motorrijden en een ruzie gesust in de bus.
En voor mij? Ik vond het fijn dat het springkussen van ons netwerk op school is gebruikt. Dat ik een start heb gemaakt met mijn nieuwe webshop. En dat we lekkere pasta met kaassaus hebben gegeten. Maar het allerleukste is dat ik rozen heb gekregen, gewoon 'zomaar'. Lief, hè.
De katten vinden de bos bloemen ook mooi...



1 opmerking:

  1. Heerlijk al die positieve dingen, prachtige rozen, geniet van je weekend
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!