maandag

245 - ziekjes, spelen en gezellig bezoek

14 juli 2013

Het startte als een rustige zondagochtend, manlief en kinderen gingen naar het zwembad... helaas was het nog niet open en was daarna te weinig tijd om er nog een keertje heen te gaan.
Gelukkig kunnen we volgende week op vakantie elke dag naar het zwembad of het riviertje :-)

In de ochtend werd er dus krant gelezen, post geschreven en gemaakt, ketting gemaakt (dochter) en donald d.uck (zoon) gelezen.
Zoonlief is nog steeds niet lekker, blijft maar diarree hebben, dus we hebben norrit geprobeerd. Hij vond het heel vies en eigenlijk hielp het niet. Alleen z'n ontlasting werd zwart!! :-)

's middags kwam er een vriendinnetje spelen, ging zoonlief slapen (gelukt) en ging manlief werken.
Ik heb staan strijken en daarna zitten haken. Had ik toch nog een klein stukje rustige zondag.

Jelka kwam lekker thee drinken en eten. We hebben lekker zitten kletsen, de kinderen vonden het gezellig dat ze er was. Ik had bedacht om taco's te eten en de spulletjes daarvoor zijn we samen gaan halen. Tot mijn grote verbazing wou zoonlief dat niet eten, in verband met z'n buik. En het is z'n lievelingskostje, arme ziel!
Besloten om met hem naar de huisarts te gaan maandagochtend. Hij is vroeg gaan slapen en heeft gelukkig goed kunnen slapen. Dochterlief heeft in de tuin gespeeld, met de katten en ging toen ook slapen. Zij kon niet goed inslapen en was erg onrustig... te warm waarschijnlijk.

Onlangs kocht ik de verzameldoos van detectiveserie "Columbo", hier staan als bonus "Mrs. Columbo" verhalen op - dit zijn ook detectives en ze zijn vergelijkbaar qua opzet. Maar het is grappig, bij hem zie je zijn vrouw nooit, bij haar zie je hem nooit....

Fijne maandag!

2 opmerkingen:

  1. He beterschap voor je zoon, wel vervelend he. Ik hoop dat de huisarts een oplossing wist...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, ik hoop dat hij gauw iets krijgt voor zijn buik ,meest zo'n vies zout suiker oplossing, als hij er maar van afkomt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!