vrijdag

250 - vakantie, shoppen en pannenkoeken

Vanmorgen ging grote dochterlief mee haar broer en zus naar schoool brengen voor de laatste ochtend op school, ik ging naar de kapper terwijl manlief en grote dochterlief gingen shoppen, ik haakte daarna de tweede Afrikaanse bloem en om 12u stond ik op het schoolplein en hoorde de kinderen aftellen van 30 naar 0. En toen mochten ze via het raam de klas verlaten.... Joepie!!
Met z'n vijven geluncht, met z'n vieren naar de Meerpaal in Houten (kampeerwinkel), terug thuis ging ik naar de kapper met de kinderen, naar de podotherapeute met kleine dochterlief en nog naar de supermarkt. Grote dochterlief probeerde te slapen...
En toen? Aten we met z'n allen een ijsje. Haakte ik het speldenkussentje af. Ging kleine dochterlief naar de laatste turnles van het seizoen. Bakte manlief enorme stapels pannenkoeken, die we bijna allemaal opkregen en keken we grappige filmpjes via de iphone van grote dochterlief... 


En ook nog ander vakantienieuws, manlief en grote dochterlief gaan in oktober samen naar NewYork! Gisteren hebben ze de reis geboekt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!