donderdag

363 t/m 365!!!!!


Dag 363 Maandag
's Ochtends gingen de kinderen naar school, manlief en ik gingen werken.
's Middags bleven ze over en had manlief even het huis voor zich, voordat hij weer ging werken.
's Avonds haalde ik ze bij de BSO op en aten we pizza met z'n drieën. Toen werd er aangebeld en stond er een meneer met een envelop voor de deur. Hij was verkeerd bezorgd, maar hij was al een tijdje niet in zijn huis geweest en wist dus niet van wanneer de brief was. Blijkt uit juli 2013.... dus dat valt nog mee :-)
Dochterlief heeft haar allereerste ATC gemaakt (de letter T) voor mij. Lief toch?
Manlief was nét op tijd thuis voor het naar bed brengen, verhaaltje lezen enz. Tijdens zijn pizza even lekker zitten kletsen samen.

Dag 364 Dinsdag
's Ochtends gingen de kinderen naar school, had manlief z'n vrije dag en ging ik vroeg werken. Bink liep met me mee en ik maakte me zorgen dat hij niet meer thuis zou komen...
's Middags aten ze thuis.
's Avonds kreeg ik van manlief een sms'je dat Bink thuis was. Pfoe! De kinderen aten met pappa en ging zoonlief naar turnen. Ik ging uit eten met een vriendin. Gezellig naar de film en eten! Mooie film - "What Maisie Knew"
aanrader! Toen ik thuis kwam was Bink er niet....



Dag 365
Woensdag 13 - 11 - 2013
Al een jaar lang schrijf ik de dagelijkse dingen op die gebeuren in Huize Zonneveld, waarbij we proberen altijd het positieve vast te houden. Maar er gebeuren natuurlijk ook niet-leuke dingen.
"Het leven" met al zijn leuke en vervelende dingen, maar ook praktisch gezien soms weinig tijd om te bloggen bijvoorbeeld. Dus heb ik me voorgenomen om wél door te gaan met dit dagboek, maar het maar 1 keer per week te posten.
Dus net als vorige week en nu een verzamelmailtje te maken waarin ik de week doorneem. Dat scheelt mij een 'stress'moment en het gevoel van 'moeten' bloggen. Dan gaat de lol eraf en dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Ik hoop dat jullie blijven meelezen, want ik vind het erg leuk onze bezigheden en fijne momenten te delen. Over tot de orde van de dag :-)

Bink was er niet toen ik beneden kwam... Dochterlief ging naar school en ik met zoonlief naar de orthodontist. We gingen op weg naar de sneltram. En wie zat er te wachten bij de tramhalte....?BINK!! Dus die hebben we eerst maar naar huis gebracht, hij ging helemaal gelukkig in zijn mandje slapen. En daarna zijn zoonlief en ik heel snel met de auto naar de Orthodontist gegaan. Daar bleek dat we ook naar de KNO arts moeten omdat 1 neusgat te weinig tot geen lucht doorlaat - amandel-probleem... Hopelijk als dit is opgelost is hij ook minder moe / wallen.
Maar goed, hij heeft inderdaad een beugel nodig. Gelukkig dekt de verzekering dit grotendeels (90%), want wát een prijzen (bijna 3000 euro in totaal). Ik maakte post klaar en kletste met manlief.
's Middags ging ik met zoonlief richting Keyboardles en ging dochterlief spelen bij een vriendin die daar vlakbij woont. Ik deed boodschappen met zoonlief, dronk samen koffie en haalde daarna dochterlief op.
Snel eten koken, want we eten vroeg door vioolles. We aten samen pasta, ik ging met dochterlief naar vioolspelen, daarna thuis nog een lekker toetje gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!