woensdag

10 - eigengemaakte rode kool

Vandaag was mijn vrije dag en ik heb een aantal dingen kunnen doen waar ik al langer over nadacht, zoals de besteklades uitmesten en zelf rode kool met appeltjes maken. Beide zijn gelukt!! En mijn laatste leuke ding is dat ik vanavond de repetitie mag bijwonen van een 81koppig koor. Hopelijk mag ik hierbij gaan zingen.

Zoonlief heeft zijn surprise voor school af, een mooi cijfer voor zijn presentatie en voor rekenen (8 op zijn rapport) en keyboardles ging goed!

Dochterlief heeft een aantal dingen van Topmodel 'gescoord' (komen via Sint) en nieuwe schoenen gekregen, het lootje getrokken op school, daarvoor cadeautjes gekocht en nagedacht over de surprise. Voor de surprise voor de familie is ze heel druk bezig geweest.

Manlief vond het fijn om op de motor naar z'n werk te gaan, weer terug te rijden op de motor en de eigengemaakte rode kool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!