maandag

8 - super dag!

Vandaag was een hele leuke dag.

Zeker voor zoonlief die voor 't eerst naar de Scarabee groep mocht. Hij gaat er Spaans leren en filosofie en de 1e dag was super. Ze gaan een project doen over uitvinders en hij heeft Alfred Nobel gekozen. Erg leuk, want hij wist er al veel over te vertellen.
Zijn tweede leuke ding was knutselen op school voor de versiering voor Sinterklaas, het wordt een soort van glas in lood kunstwerk (van papier) voor op het raam.
En als laatste de BSO sportopvang was weer heel erg leuk.

Dochterlief heeft ook een superleuke dag gehad. Ze mocht bij groep 2 helpen bij haar oude juf!! om een heel groot spaarvarken te maken voor Sinterklaas-geld dat door de pietjes is gestrooid ipv het strooigoed (voor meer info zie www.Sinterklaasjournaal.nl).
Verder vond ze de BSO sportopvang heel leuk en heeft ze mogen vertellen in de Kring (startgesprek op school) en heeft verteld over de intocht (met opa) en de tuin opruimen en kroketjes eten (bij oma).

Manlief was blij dat gisteren voorbij was want hij had een hele lange dienst en het was mistig! Hij had lekker gekookt (spaghetti) en gitaar gespeeld.

En ikzelf?
Ik had ook een leuke dag, want ik heb mijn andere blog  Een opgeruimd huis in 365 dagen!zitten aanpassen naar mijn wensen.
Daarnaast is de papiercontainer gebracht - we doen mee aan een pilot.
En heb ik mijn boek uit "Wintersmith" - Terry Pratchett. Ben grote fan van zijn boekenserie Discworld novels. Het volgende deel staat al klaar om gelezen te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!