maandag

22 - grieperig, maar aan de be terende hand

Vandaag een redelijk normale maandag. Manlief was vrij, ik moest werken, dochterlief was thuis van school - grieperig helaas.

Zoonlief de scarabee lessen, de BSO en het gezamenlijk avond eten, want dat is zo gezellig.

Dochterlief, dat ze geen koorts meer had, dat ze wel trek had vanavond en dat ze een toetje heeft gegeten.

Manlief dat hij na een hele dag voor zijn zieke dochter zorgen, het nu meevalt met haar (ze slaapt), nu tijd heeft om naar versterkers voor zijn nieuwe gitaar te kijken.

En ik? Ik was verrast vanmorgen om 8.50u te zien dat mijn andere blog Opgeruimd huis in 365 dagen  al 1000 keer gelezen is! Als tweede ben ik blij dat de auto vandaag is schoongemaakt door een autostoom-bedrijf en als laatste dat ik niet betrokken was bij het auto-ongeluk onderweg naar huis. Gelukkig hadden ze alleen blikschade, maar de politie was nog niet ter plaatse en de betrokken auto's stonden nog midden op de weg. Ik kwam uit de bocht en zat er bijna tegenaan. Gelukkig kwam ik er veilig langs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!