zaterdag

27 - boodschappen dag

Vandaag een rustige dag met veel boodschappen doen!

Voor het eerst in lange tijd kunnen uitslapen, heerlijk. Alle spullen voor de stort verzameld en in de auto gezet, kinderen erbij en via de stort naar judo. Ik heb boodschappen gedaan (o.a. 3 opbergdozen, raamwissertje, jasje bij de stomerij opgehaald, ijsblauw jasje gekocht voor bij het nieuwe jurkje voor het 12,5 jarig trouwfeest van m'n broer. Cappuccino gedronken bij de judo locatie en thuis tosti's gemaakt (manlief) nadat ik de boodschappen had gehaald. Ik ging voor brood en ham en had ietsjes meer bij me toen ik terug kwam :-) thuis toch maar een lijstje gemaakt voor een iets gestructureerdere boodschappen actie..
Dochterlief ging bij een vriendin spelen, zoonlief ging op het schoolplein spelen en ik ben weer boodschappen gaan doen voor het gourmetten met vrienden morgen. Manlief is gaan werken, dochterlief werd thuisgebracht (met dank aan een lieve moeder!!), gekookt en bij de herhaling van TVOH gegeten.... Wat zal ik eens gaan doen als de kinderen zo in bed liggen?

Zoonlief vond judo het leukste, de herhaling van TVOH kijken en spelen op het schoolplein.

Dochterlief  vond de herhaling van TVOH het leukste, dat ze bij haar vriendin ging spelen en bij haar broertjes judo mee mocht doen met de warming-up.

Manlief vond het fijn dat alle Sint spullen in de box pasten, dat het niet glad is ivm zijn werk (buschauffeur) en dat hij morgen vrij is.

En ik? Ik was blij met de rustige dag, ook al heb ik 3x boodschappen gedaan... Daarnaast ben ik blij dat de manden voor in de hal leuk staan en ik ben héél blij dat ik mijn jasje terug heb van de stomerij, ondanks dat ik het bonnetje kwijt was. Met dank aan Karin van de stomerij op City Plaza in Nieuwegein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!