dinsdag

30 - al 1 maand de 3 leukste dingen!!

Vandaag is al weer de laatste dag van de 1e maand de 3 leukste dingen bijhouden.
Iedereen is er aan gewend en zeggen uit zichzelf wat ze graag willen onthouden van de dag.

Vandaag was dat voor zoonlief turnen, dat hij een 8 en 8- had voor zijn spreekbeurt ' Romeinse cijfer-kwartet' met Ishan samen en geschiedenistoets Romeinen en te spelen bij een vriendje waar ze met z'n vieren Skylanders op de Wii hebben gespeeld. En gym was leuk!

Voor dochterlief was het de toets die ze had, dat ik 4 hoofdstukken uit "de regenboogelfjes" heb voorgelezen (normaal maar 1) en de gymles. Wel jammer dat vioolles niet doorging...maar daardoor konden we wel samen afwassen en dat was dan wel weer leuk, met Robbie Williams heel hard aan!

Voor manlief dat hij de rapportbespreking voor zoonlief niet is vergeten en dat het heel positief was, dat de zuurkoolstamppot lekker was en dat hij lekker vroeg naar bed kon, tijdschriften mee om nog even te lezen.

En voor mij? Ik vond het fijn dat alle kerstkaarten die ik wou schrijven af zijn, incl postzegels. Alleen nog posten. Ik vond het fijn dat manlief gestreken heeft en dat er morgen plek is bij de kapsalon - nieuw permanentje er in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!