woensdag

31 - goed geprobeerd, maar niet gelukt

Vandaag was een spannende dag voor zoonlief, hij heeft sinds september keyboardles en heeft auditie gedaan voor het kerstorkest van school, helaas waren de anderen al langer met muziek bezig. Dus misschien volgend jaar... En vandaag is een spannende dag voor mij, ik ga zo auditie doen voor popkoor Amazing. Vertel morgen de uitslag...

Zoonlief: keyboardles, dat de nieuwe keyboardboeken er zijn en dat hij heeft geprobeerd voor het orkest. Heel stoer!

Dochterlief: taaltoets terug (3 foutjes), dat ze na het eten kon knuffelen met pappa en het eten (rode kool met speklap)

Manlief heeft niets leuks beleefd... Het eten was lekker. En dat hij op de motor naar t werk geweest. "En dat mijn vrouw zo mooi geknipt is" - slijmerd ;-)

En ik? Dat alles wat ik vandaag wou doen, gelukt is: naar de kapper, voorraadkasten opgeruimd, keyboardhoes gevonden en hem naar school gebracht ivm auditie Rick. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!