dinsdag

37 - drukke dinsdag

Dinsdag is altijd een drukke dag. Ik begin vroeg met werken (7u), Ruud heeft pappa-dag en brengt de kinderen naar school en eet tussen de middag met ze.
's middags na school kan er gespeeld worden. We eten altijd vroeg ivm sport/muziekles, Ruud gaat biljarten, ik breng de kinderen naar turnen en vioolles en breng ik deze keer de boeken terug naar de bibliotheek. Ik haal de kinderen weer op, we eten thuis een toetje, de kinderen gaan douchen, ik lees een verhaaltje voor en ze gaan naar bed.
Dus om 20.30u begint de avond. Heb ik dan nog zin om op te ruimen? Nee!


Dan de 3 leukste dingen van vandaag:

Voor zoonlief turnen, rekentoets en wii-en

Voor dochterlief vioolles, just dance 4 gekregen voor rapport (samen met broerlief)

Voor manlief dat hij vrij was, lekker de tijd voor koken had en dat de aftershave bijna afgeleverd wordt.

En voor mij? Dat het kerstontbijt van mijn werk een succes was én dat we als bestuur het stokje hebben overgedragen aan 3 nieuwe dames. Dat ik de administratie heb gedaan, tenminste de zaken die ik via internet kon regelen. Het 'in de ordners doen' moet nog gebeuren. En dat de boeken op tijd waren bij de bibliotheek :-) - behalve Kaatje Kip... en dat ik een FingerDrum heb gekregen van mijn leidinggevende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!