vrijdag

40 - Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!

Yes, vandaag is de kerstvakantie in huize Zonneveld van start gegaan. Manlief had gisteren stiekem al vrij, de kinderen zijn vanaf 12u vrij en ik vanaf 16u.

Yes, vanavond eten we rollade en gepofte appeltjes toe - neemt mijn moeder mee. Manlief zorgt voor de aardappels en groenten.

Yes, de wijkkrant-kopij is opgemaakt en hij wordt gedrukt in de kerstvakantie. Dus dan komt hij ruim op tijd bij iedereen in de bus!


Voor dochterlief was de speelgoed-ochtend op school, het spelen met Sandra (van 12 tot 18u) en dat opa en oma kwamen eten het leukste.

Voor zoonlief was de speelgoed ochtend op school, dat hij zijn Topo-toets over de provincie Utrecht in januari mag maken en dat opa en oma kwamen eten het leukste. En dat hij nu even niets meer 'hoeft' want hij heeft vakantie....

Voor manlief was de vrije dag, dat grote dochterlief morgen komt uit Duitsland en het gezamenlijk eten het leukste.

En voor mij? Voor mij gelden alle Yes-sen!

Fijne Kerstvakantie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!