woensdag

101 - moe van laat naar bed...

Vanmorgen werd dochterlief pas om 8.45u wakker, dat is ongekend, maar dat komt omdat ze gisteren pas ging slapen om 22.45u na de reis met OV van Utrecht banaan Nieuwegein-Zuid (45 minuten...).
Bij het ophalen van zoonlief van de logeerpartij blijkt dat hij pas om 23.30u sliep (viel me nog mee ...) en vanmorgen om 7.15u al weer wakker was.
Dus beide kinderen waren moe. En we gingen na de lunch nog gezellig naar mijn vriendin Jelka voor haar verjaardag. Ze krijgt een fotografie-workshop in safaripark Beekse Bergen en dat ging ik haar aanbieden. Ze vond het super leuk. Het is pas in september, maar dan hebben we wat om naar uit te kijken... ;-)
De kinderen waren helaas niet op hun best, kibbelden, hingen wat rond, dus ik had geen zin om te blijven eten. We hebben thuis met manlief pasta Bolognese gegeten en toen gingen ze lekker naar bed. Licht uit om 20u... Morgen weer en dag,

De 3 leukste dingen waren
Voor zoonlief het avondeten, het buitenspelen en naar Jelka.
Voor dochterlief film kijken, naar Jelka en het eten.
Manlief had een saaie dag en kon niets bedenken behalve dat het eten lekker was. Gelukkig maar ;-)
Bolognese saus (zie opruimblog van zaterdag jl voor het recept)
En voor mij? Ik ben blij dat ik heb kunnen opruimen de keuken, de eettafel en huishoudelijk alle bedden verschoond, alle wassen gedraaid, gedroogd en uitgezocht, naar Jelka en dat ik verder ben gekomen met de gestreepte sjaal voor zoonlief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!