maandag

99 - al 19 jaar samen!

Vandaag zijn manlief en ik 19 jaar samen (we kennen elkaar 19,5 jaar), moest zoonlief gewekt worden en was dochterlief vroeg wakker maar viel weer in slaap en moest toen alsnog wakker gemaakt worden... Ze gingen naar de IJsbeer (BSO). Manlief heeft vandaag de lekkende kraan in de keuken gemaakt!!
Ik heb gewerkt en daarna we hebben gezamenlijk de rijstkoker uitgeprobeerd voor Kip/Snijbonen/Pesto en rijst. Lékker!

De drie leukste dingen waren
Voor zoonlief het ontbijt, (de lunch bij de) BSO en het avondeten. ;-)
Voor dochterlief de BSO, het avondeten en dat het vakantie is.
Voor manlief dat de kraan maken gelukt is, gitaar spelen en de kaart van mij die hij vond op z'n pc...
En voor mij? Dat de keukenkraan is gemaakt, dat ik de verjaardagskaarten niet vergeten ben te posten (ha!) en dat we kersenkwark als toetje hadden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!