zondag

112 - drukke gezellige zondag

Vanmorgen het werkstuk van zoonlief over tijgers samen afgemaakt en aan zijn juf gemaild. nu is het afwachten.
daarna naar de verjaardagslunch van zijn beste vriendin (nee mam, niet m'n vriendin...) - was heel gezellig, ik heb de wijkkranten opgehaald (mieke woont daar vlak bij), ik was om 14u thuis, heb de kip aangebraden. 'S middags met oma en dochterlief naar de voorstelling van de Fancy Fiddler's: viool/cello concert. Dochterlief heeft ademloos zitten kijken, t duurde alleen ca 15 minuten te lang... ze werd erg onrustig van het stil moeten zijn ;-). Leuk was dat haar vioolles vriendin/lesmaatje Lotte er ook was, haar vioollerares én vrienden waarvan de dochter viool speelt... Gezellig!
Thuis aangekomen was mijn broer er al, opa had ze een borrel ingeschonken, chipjes gegeven. Manlief kwam thuis van zijn gitaarbouw workshop.
Ik heb kippendijen uit de oven afgemaakt, zelf samenstel salade bereid en frietjes gebakken. Voor de salade had ik allemaal lekkere dingen, in losse bakjes: krulsla, uitjes, plakjes tomaat, plakjes komkommer, mix van mozzarella/cherrietomaatjes/pesto, olijven en knoflook, gele paprika-reepjes en verschillende dressings. Manlief heeft de tafel klaargemaakt voor met z'n tienen en gedekt. Mijn broer had het toetje meegenomen (ijs!!). We hadden koffie met een paaseitje toe.
T was erg gezellig!

We kregen van mijn moeder deze foto geschilderd als cadeau. "Tessa met Binky"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!