dinsdag

293 - start school, BSO en samen eten

2 september

Joepie, vandaag start school weer. De kinderen waren in opperbeste stemming, alhoewel ook wel een beetje gespannen, naast wie zit ik, is de juf lief...

Nou het was een topdag! School was leuk vonden beide kinderen, gym ook (zoonlief), overblijven (dochterlief) en de juffen zijn lief - gelukkig maar.
Daarna naar de BSO en dat was ook leuk, al konden ze niet echt naar buiten vanwege het weer.
's avonds hebben we lekker samen gegeten en boekjes gelezen.
Manlief heeft na zijn werk vliegjes zitten binden (voor vliegvissen), vergaderstukken doorgelezen en lekker gekookt: karbonade, gebakken aardappeltjes en salade.
En ik? Ik had een beetje vreemde dag.
Eerst naar het postkantoor voor heel veel pakketjes, kostte ook heel veel euri... maar goed, het grootste gedeelte was Internationale post. En ik krijg ook weer post terug, want het zijn swaps via www.swap-bot.com
En daarna naar kantoor, vol verwachting, want gister was ik 12,5 jaar bij de zaak (zondag 1 sept) dus ik dacht vandaag komen alle felicitaties, bloemen etc. Helaas niet, maar mijn manager en 2 lieve collega's hebben er wél aan gedacht. En ik weet wel dat we uit eten gaan met een aantal mensen, maar dat is pas op 13 september.
Maar toen ik thuis kwam bleek dat manlief mooie Kalanchoë planten gehaald voor deze gelegenheid - erg lief!
Ook bleek vandaag dat ik vorige week voor TanteJanniesPostkamer post aan de verkeerde had gestuurd, die had in juni al post van mij ontvangen... haha. Dus... 's avonds nieuwe snailmail zitten maken voor de juiste ontvanger...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!