donderdag

295 - een leuke dag

woensdag 4 september

Vandaag was een leuke dag want er was school, ze konden lekker 's middags spelen met vriendjes en vriendinnetjes en er bleef zelfs een vriendinnetje eten.

De drie leukste dingen waren voor:

Tessa dat haar vriendin kwam spelen en bleef eten én dat pappa haar fietsstandaard heeft gemaakt.

Rick dat hij lekker heeft kunnen spelen, naar de muziekschool om voor het nieuwe seizoen op te geven en het eten.

Oumaima (vriendinnetje) dat haar pappa zich weer beter voelt (van een zware blaasontsteking), dat ze bij Tessa mocht spelen én dat ze mee mocht eten.

Manlief was het een leuke dag omdat de fietsstandaard is gelukt, hij gitaar heeft gespeeld en lekker gehaktballen kreeg bij het eten... :-)

En voor mij? Ik vond het fijn dat alle post die ik wou maken gelukt is, dat ik hele mooie foto's van Tessa heb kunnen maken

 én dat het aquarelleren zo goed gaat.
Ik zal binnenkort een paar dingen laten zien.
Nu al nieuwsgierig? Kijk dan op Instagram bij Zonnebol (dat ben ik...:-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!