woensdag

294 - motor, turnen en postbode zijn

Dinsdag 3 september

Tweede dag naar school, manlief voor z'n  motor (uitlaat stuk) bezig geweest. Zoonlief had voor t eerst weer turnen na de zomerstop en dan ook nog in een andere sportzaal (even zoeken). Manlief had vergadering vanavond. 
Ik had geen leuke dag op kantoor, zeer rommelig, feestmoment voor jubileum werd vergeten, allemaal 'zeurende' collega's... Niet echt natuurlijk, maar ik was in een slechte stemming....
's avonds met dochterlief postpapier gemaakt, schreef ze een echte brief aan haar beste vriendin en deed hem op de post, ik ontving een lief briefje van zoonlief of ik zijn penpal wilde worden (lief!!) en heb ik de Flow gelezen. Daarna kon ik niet slapen en heb zitten schilderen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!